24

dagarna rinner iväg , löven flyger iväg , båtarna seglar iväg . Fråga mig inte vad jag skriver haha ! Tiden gå så himla fort det är sjukt . Längtar så mycket till sommaren och Serbien . Och mitt första sommarjobb ! Ska bli så himla kul .

Gårdagen blev i Göteborg på kvällen , utgång på Parken . Bästa som alltid ! Va ett gött gäng Jag , Ilda , Elena , Igor och Nebojsa :) Feeeest på oss ! Vi flippade , dansade , shakade , skrek ma sve . Folk är så jävla roliga att dem inte känner att dem verkligen hoppar på andra folk när dem dansar . Okej en gång men hej hela jävla tiden orka ! Och sen tänkte jag på sen när fick killar tjejrövar ? OMG ! Man bara känner en fet röv typ kleta sig mot sin egen sen tänker man okej det är en tjock röv det e en tjej liksom men nej då killar har fan gått upp i vikt på senare (y) good job . Efter all dans så drog vi oss hem käkade på Sibylla . Sen palade Nebbe bilen home sweet home . Blev en lycka kväll ! Tack my friends <3

Idag blev det att sova as länge va riktigt trött :) Va även duktig och dammsög mitt rum och bakade Kladdkaka .

Imorgon väntar en ny vecka på praktiken . Alltid lika skoj !

Nu ska jag sova , god natt alla godingar ;)




                     Jao



       Nebojsa,Igor,Jag&Elena



               Elena&Ilda


Kommentarer
Postat av: ilda

Och sen tänkte jag på sen när fick killar tjejrövar ? OMG ! Man bara känner en fet röv typ kleta sig mot sin egen sen tänker man okej det är en tjock röv det e en tjej liksom men nej då killar har fan gått upp i vikt på senare (y) good job



HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa PATULJAK HADE OXÅ EN SÅN HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

2010-05-10 @ 00:02:29
URL: http://iky
Postat av: Anonym

ahhahahahahahhah :) luda si IKY !

2010-05-10 @ 20:06:34
URL: http://caki
Postat av: ♥ MeDinA ♥

tack gumman. ju det är helt okej med oss hur är det med dig?

2010-07-19 @ 10:58:19
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0