47 days .

... tills det bär av till finast Serbien . Längtar riktigt rejält faktiskt , var bara där 2 veckor förra året . För jag höll på med mitt körkort som var värt varje liten minut :) Så nu ska det bli nicenice . Ska vara borta i 10dagar :) sen blir det hem till Sweden där sommarjobbet på Gina väntar . Pinsamt och säga med det är mitt första sommarjobb . Har alltid blivit att man åker ner på somrarna , det är enda chansen . Min praktik på Ginatricot fortsätter som vanligt , är lika roligt att gå dit nu som det var första dagen . Alla är verkligen helt underbara [v] .

Det blir en ganska lugn helg nu . Imorgon ska jag till Iky , ska försöka slå henne i wii men vi får väl se . Haha ! Söndag blir en vilodag o sen Ballar av stål .

Måndag : Praktik
Tisdag : Praktik
Onsdag : Möte m Lars , Göra pass + hälsa på i skolan .
Torsdag : Praktik
Fredag : Praktik + löning ;)

Igår blev det Lipz med Ilda , Elena & Amanda . Det var nicigt :) Träffade en del roligt folks + arap pappor on the dancefloor :D Hello Daddy liksom . VIK ! Sen blev det ett "litet" skrik också som jag kanske kommer vara känd för . Skoj :D





Fick just ett mail på Face av syrran . Hon frågade om det var våran flagga i en video som var ute på you . Jag kikade på den o givetvis hade hon ju inte feeeeel :P Det känns så fett . Mäktigt !


Kommentarer
Postat av: ilda

Welcome back honey!

Hahahaahahah de sant de där om sommarjobbet :D så äkta! Ti pametna fan, funderar på att panga på med 14 dagar i Monte ja me.. al vodjecu efter måndag :D



Ta med träningskläder (haha) för mej slår du inte utan lite svett i pannan :P:P:P hahaha tack för igår kväll :) ses imorgon! <3

2010-04-16 @ 22:37:15
URL: http://iky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0