45

... tiden bara rinner iväg klockan är redan 19.06 , men känns som jag ändå hunnit med en del idag . Vaknade hos Ilda efter en såååååå himla rolig kväll . Vi spelade wii var helt galna ! Jag höll på att stå sönder hennes Tv när jag spelade basket och hon själv drog nästan ner lampan :) Sen kom Elena också över en sväng , blev mer wii + mario . Plus en massa kääääk , jag käkade så jag sprack typ . På morgonen blev det inte frukost utan LUNCH . Gott som fan var det Iky , ska be din mamma om receptet . Vi palade golficen efter vår lunch ner till tågstationen , värsta lyxen blev hämtad o körd till tåget . Hvala ti puno duuuuuso !

Jag hoppade inte av i Thn min stad utan förtsatte lite längre ner . GBG blev mitt stopp :) Där jag bara var i 2 timmar , köpte mig ett par brillor + linnen och en ring . Min första ring , nice va den då faen . Efter min "långa" tripp i Gbg helt själv bestämde jag mig för att dra hem .

Kul folk i tåget . Noooooooooot ! Första och sista gången jag sitter där var man kan typ sitta 5 stycken i en liten egen "kupè" . Jag tänkte feeett nice nu sitter jag själv i min lilla kupè . Men nej då sen kom en farfar och frågade om det var ledig jag bara ja . Sen blev det fullt hahah . En jävel hade med sig sin fula katt , den bara mjaaaaaaau mjaaaaau . Jag tänkte dacu ti ja mjau ! Somnade nästan så jag höll på och missa Thn . När jag skulle av slängde jag mig över både farfar,blue eyes,chokoladna,stroppen o den fina lilla katten (y)

Nu känner jag mig seg , väntar på Ballar av stål sen blir det söööv . Imorgon väntar en ny vecka med jobb :D



Lipz i Torsdags . Amanda , Ilda , Elena & Ja .

Kommentarer
Postat av: ilda

Hahahahahaahhahahah klockren :D hör dej berätta allt när jag läser texten :D hvala tebi hahahaha, vik på din träningsvärk haha :D <3

2010-04-21 @ 09:26:57
URL: http://iky
Postat av: elena.

uhh bata är back in blogbizniz ;D har missat det hahaah :)

2010-04-24 @ 10:53:47
URL: http://lenciki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0