38

hallåjsan bloggic .

idag var jag o mamma och handlade lite mat på maxmat och Lidl . Nice , fick peka på det jag ville ha . Känns bra att bo hemma (Y) När man flyttar hemifrån blir det nudlar och knäckebröd ! När vi väl skulle in i bussen påväg hem så innan vi ens kom in i bussjävlen jag typ veeeeek mig på mitten . Det satt typ 25 cokoladni ljudi i bussen och kaklade alltså då menare jag typ den ena från främre delen av bussen skrek på den som satt längst bak . Alltså RAKT AV ! Mamma bara ja då är vi på klassresa Caki . Kan ju säga stackars den suedii gubben som satt i mitten av bussen . När jag väl satte mig i bussen hörde inte ett skit vad mamma sa jag bara nickade . Den ena kärringen petade i näsan medans den andra hade med sig en pinne in i buzzen :P Aja iaf vi kom fram . Vilken resa !

väl hemma blev det baka pita . Gottans ! Nu tjockar jag mig m det o lyssnar på skön juggemuzike . Livet leker :)

Praktik väntar nu hela veckan , sen till helgen blir det grillning hos Elena i Mld . Med min brurschor Äläna&Yldä :)




gårdagen : jobb , shoppenzi m bata och sen mc donalds (y)


 


Kommentarer
Postat av: ilda

Missade detta inlägget :D kako je moguce... Maxmat=BÄST! Gillar din heta bild ;)

2010-05-02 @ 20:48:27
URL: http://iky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0