Trevlig dag med Syster <3

Idag var jag i Göteborg det var kul , träffade Diki vi käkade på en thai resturang och tjötade :) Sen drog vi en fika . Efter det träffade vi Elena som också var i Göteborg :) Minglade runt lite sen bar det hem för min och Elenas del . Nu gör jag inte så mycket kollar på Efterlyst . Det är som alltid lika hemskt :(

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska till tandregleringen :) Efter det blir det hem , sen blir det träning och möte :)


                                                        
 


          Jag och Dijana <3                             



                                                   Grattis Pappa på 49års dagen :) /v.

                                                      

                                                Söt liten bild på Pappa , mig och Dijana (v.




God natt bloggen hörs imorrn alla fina läsare :)

Bubi // S


Kommentarer
Postat av: Dijana Stankovic

hej bror..kul och se dej med idag..LOVE!

2009-09-23 @ 22:18:16
Postat av: Bex

ÅÅ så sött ;) <3

2009-09-24 @ 10:00:51
URL: http://ladybex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0