Svårt?!

Känns som allt bara börjar bli så svårt i livet . Men jag förstår inte riktigt varför ? Jag har just tagit studenten och jag trodde allt skulle bli så bra efter men mina planer rann ut i sanden . Jag söker jobb som fan men känns som att inget händer , mina dagar ser nästan likadana ut och jag kan säga att det är tråkigt . Men det är tur man har sina vänner iaf . Sen så blir jag så jävla sur också , alltså var tror vissa människor att det växer pengar på träd och att jag är den första som plockar dem elr ? A jo jag har inget annat för mig . Jag slösar hur mycket jag vill för det är inte dina jag slösar utan mina !

Idag blev det fika på Expresso house med Sandra , Malin och Rebecka . Det va kul :) Efter det blev det Överby , jag var tvungen att lämna in en väska som hade gått sönder "/ . Sen bar det hemåt och sen träning .

Igår blev det ingen uppdatering för jag va verkligen riktigt trött när jag kom hem . Vaknade av att klockan ringde jag skulle med Frida till Uddevalla . Sen efter det blev det Överby för att köpa present till Blondie . Vi hittade en fin lite present :) Efter det blev det hem o äta sen iväg till Frida sen träning . Sprang 10km + 1h träning i hallen :) Va ganska seg efter kan man ju säga !

Nu blir det iväg o borsta tänderna sen sooooooova ! :D

Imorgon väntar det att gå till Högskolan för jag ska på interju till nått med Folkuniversitetet , vet inte riktigt va det är men berättar mer imorrn .

Sov bäst alla goa läsare <3


Kommentarer
Postat av: elena.

batå ett inlägg... nu kan en viss person andas ut :D:D hahahahahah.

2009-09-30 @ 12:20:21
URL: http://lenciki.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Der var jättekul o träffas och prata<3

2009-09-30 @ 17:09:04
Postat av: ilda

Lycka till imorgon

2009-09-30 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0