Min blogg !

Hejsan !

Jag kände för att skaffa mig en blogg som "alla" andra . Hihi :) Hade en blogg innan men jag skrev inte mycket i den men nu tänkte jag att det skulle bli ändring på detta :D Tycker om att få skriva av mig ibland så man får hoppas att det blir uppdatering varje dag . Plus att jag är arbetslös också så kommer det nog bli det :)

Min helg har varit chill . I Fredags var jag och Elena hos ilda och firade henne för hon hade fyllt år . Det var kul , vi fulade oss som alltid typ men . hahha ! Jag sov över hos Ilda , på lördagen fick jag skjuts hem för Ilda och hennes mamma skulle handla i Trollhättan :D


Nu får jag iväg till Özge där hon jobbar och göra henne lite sällskap . Hehe ! Skriver senare :)

Bubi / Saandrica

Kommentarer
Postat av: Bex

Titta! Jag ger dig din första kommentar!! ;)

2009-09-20 @ 18:24:42
URL: http://ladybex.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha vaaaa kul att du bloggar:D ska följa dig nu sandriiicc:D

2009-09-20 @ 19:16:49
Postat av: ilda

Hur många Ilda skrev du i inlägget,, typ 5 :D haha,, välkommen till bloggvärlden hotie <3

2009-09-20 @ 22:35:18
URL: http://iky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0