Hemma en snabbis :)

Jag nu var jag hemma lite snabbt , har just ätit ska snart iväg till Frida för vi ska till Älhögsborg och lira handboll :) Fikade med Elena , Almira och Frida nyss det var trevligt . Vi snackade som fan och kom fram till många intressanta datum som vi ska dra en fest på heheh :) Nej då . Annars har jag inte gjort nått speciellt idag varit i stan med mamma lite också . Hon var så snäll och köpte mig den efterlängtade mössan som jag lagt in bild på häromdagen :D Hvala mamice <3

Imorgon blir det en sväng till min syster i Göteborg ska bli skoj . Kanske lite shopping men tror inte det hehe . Måste spara mina pengar :) Det är inte lätt att vara arbetslös , men tur man bor hemma .
Imorrn fyller även min Pappa 49år , han börjar bli gammal . Hihi !

Nu ska jag slå min syster en pling så vi hörs nog imorrn för träningen slutar sent och kommer vara helt död :) Heheh !

Saknar dig Diki <3



Bubi // S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0