För kort?

Idag klippte jag mig vid 2 tiden , vet inte om det blev för kort men det finns inte så mycket att göra :) Men det roligaste var att när jag kom hem så såg jag att det var längre på ena sida än andra . Så jag sneade jag ringde nissen , och han bara okej sandra kom kl 4 . Jag tänkte det ska du ge dig fan på att jga kmr :) Påväg in till stan träffade jag Özge och sen Elena som skulle vidare till Almira :) Väl på salongen fixade han till mitt hår , och sa att om det var nått skulle jag komma igen haha ! Efter stan gick jag hem och käkade sen vidare till Özge som jobbade så jag gjorde henne sällskap :D Nu är jag hemma och ska kolla lite tv hade jag tänkt mig :)



Min nya frisyr , ganska kort !

Özge (v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0