Fin dag :)

Vaknade ganska sent som alltid . Kollade mig i spegeln och märkte att hårfi**an var skev . Jag skrev till min bror erica och frågade om hon kunde fixa till det . Klart en brorsa ställer upp :) Bokade tid på ericas hemma salong vid 18.00 :)Fick ett telefon samtal av Frida att Blondie var i stan och om jag hade lust och ses :) Klart , man får ju inte dissa sina vänner . Drog mig in till stan och träffade tjejerna , Blondie va i storstan o shoppade så vi va smakråd :) Hon fann fina saker .

Sen efter stan så gick jag och frida hem till henne fast innan det såg vi ett choklad hjul som vi var tvugna att satsa lite pengar på för att vinna choklad . Jag hade redan tänkt ut mina nummer 10 och 14 . Väl framme vid hjulet kom det massa ungar o skulle spela jag tänkte ta inte mina nummer för fan :) Frida drog på med 4 nummer :) Sen såg jag 9 och 10 var lediga jag typ flög fram . Tanten började stanna hjulet och det var spänt , ungen bredvid mig sa : Jag vill verkligen vinna . jag bara : jag med :) Frida vek sig <3 Sen när den stannade på 10 jag typ skrek inte minst med det det blev en STJÄRNVINST!! 2KG TOBLERONE ! Vem tackar nej , inte jag iallafall:) Niiiiiiice .

Sen vid 18.00 bar det av hem till Erica för hon skulle fixa mitt OJÄMNA hår . Det gick bra , fast förstår att det inte är lätt att klippa i ojämnt hår :) Hon gjorde det galant jag blev jätte nöjd ! <3 Taaack min fina brooor :D


Mycket nöjd även fast det inte syns ! haha :)




 Ojämt ja tack ! Salong Rymi nej tack :)

Blev jämt och fint till slut :)

Kommentarer
Postat av: ilda

aweeeeeeeeee de blir toblerone den 10de znaci ahahahha :P:P GRATTIS SEKO haha fan va grym du är!

2009-09-27 @ 09:07:28
Postat av: bex

det är du och Linus som kör det dära jäkla dropp in! hahaahah. Men nu var det ju jättefint ju;) Absoluuuuuuuuuuuuuuut...

2009-09-28 @ 22:09:42
URL: http://ladybex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0