Dobro jutro !

God morgon bloggen . Jag vaknade ganska tidigt idag för att vara jag . heheh ! Blev vid 09.30 , annars brukar det vara 12.30 hehe ! Idag ska jag ut igen på min jakt på jobb . Ska lämna in Cv på resturanger hade jag tänkt . Söka servitris jobb :) Jag hoppas snart på att få ett jobb det börjar bli tråkigt att bara sitta hemma . Min dagar ser likadana ut känns det som . Heheh !

Sen blir det att fika med Elena och Almira efter dem slutat skolan . Ska bli kul :) Efter detta bär det av på träning . Springa av mig lite av fikat :)

Men nu ska jag iväg och ta på mig . Skriver sen :D Ha en fortsatt bra dag :)


Jag och Batic <3


// Bubi

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

hahah häftigt det med skorn :D.



god morgon på dig oxå :D. vad händer idag?

2009-09-22 @ 11:24:15
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0