Det gick braa :)

Idag vaknade jag halv 1 som alltid typ :) Sen bar det av till Högskolan för att träffa en man som skulle interjuva mig och berätta vad projektet går ut för . Det går ut på att man ska träffa en egen jobbcoach som ska hjälpa en med jobb . Eftersom jag just tagit studenten så behövde jag inte vara med på alla delar som projektet skulle handla om . Så det blir bara jobbcoaching och sen skulle dem skicka ut mig på praktik ganska snabbt sa han . Jag tycker det låter toppen :D Får hoppas på att jag kan få ett jobb efter min praktik . Jag börjar på Folkuniversitetet på måndag :)

Jag gjorde inte så mycket annars idag blev en sväng till stan . Hittade den väldig mysig kofta och ett linne :) Kände att jag behövde lite nytt till hösten :D

Nu är jag hemma jag har kollat på Idol och nu kikar jag på Efterlyst :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0