Caaaaos

Blooooooooooggisch :) Hej alla fina läsare .

Idag har det varit en riktigt seg dag . Jag vaknade 07.15 för jag skulle ta en buss till tandregleringen . Tandläkaren gav mig MVG på tandborstningen :) Fan vad nice ytterligare ett till MVG haha ! Ska skriva med det i mina betyg . Jag hade tid 09.00 , jag var hemma igen vid 10.00 . Då tänkte jag hahah jag brukar ju sova vid denna tiden . Trött som jag var gick jag inte tillbaka tilll sängen utan käkade och sen satte mig vid datan :)
Nu väntar jag på att klockan ska ticka på så jag kan dra till Frida för vi ska på möte med handbollen och sen blir det träning och sen styrka en timme :) Yippppii ! Kommer vara game over när jag är hemma igen . Men det blir att sova ut imorrn , ska klippa mig kl 14.00 :) Kanske blir en sväng till Göteborg imorgon igen men vet inte . Hörs senare !



 Handboll is tha shit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0