Blooooggic !

Idag har jag fått gjort en del så jag har inte haft så mycket tid för att blogga . Heheh ! Jag har varit på Överby och i Oden och lämnat in Cv typ överallt vart jag än kom på :) Så får hoppas att någon hör av sig snart och att jag kan få ett fint litet jobb :)
Efter Överby åkte jag till Thn och träffade min Batic , vi kollade lite på gina och fick med oss en liten stickad tröja hem var :) Heheh ! Sen blev det att äta någonstans så jag sa till henne att jag hade mat hemma att vi kunde äta hos mig , men efter att tele samtal till min Tolk så var det kört för Bato kunde inte äta för det var Svinja :( Så det blev MAX rakt av . En oxburgare som Elena gick på hahahha :) Nej då ! Sen bar det av hem till mig hon hjälpte min med min nya design på bloggen är NÖJD!:) Även en titt i skolkatalogen där det blev Vojska på det hela . Hahahah !
Sen drog jag till Frida vi stack och tränade handboll , det var kul :D Nu gör jag inte så mycket just duschat och ätit ska snart sova är trött :D Hihi ! Hörs imorrn :)

Bubi // Saandrica


Kommentarer
Postat av: Batic.

HAHAHAHAHHAHA. vojnik rakt av :P

aww jesi söt ti skoro pa nova Kenzic hahaha;)

<3<3

2009-09-21 @ 21:59:01
URL: http://lenciki.blogg.se/
Postat av: Bex

Låter skojj:) du sandra man ser inte kommentarerna;) Cool design;)

Kraam

2009-09-22 @ 10:23:33
URL: http://ladybex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0