Vik = Club Xtra <3




Fredag : Jag och Ilda kom hem till Elena :) Vi käkade god mat och snacks :D Sen efter det flippade vi till 1000% kan man nog säga . Vi typ vek oss av skratt direkt någon sa nått :)Jag försökte kolla på Idol men jag kan säga att det inte gick så bra när mina kokoske började kakla :) Men sen var det ju bara att ge upp hoppet om att höra artisterna på tvn :D Det blev istället kareoke kväll hos Batic med mycket bra musik och många bra "artister" (Sandra,Elena&Ilda) . Vi spelade även in massa videos på hur fula vi var på att sjunga . Men man vet aldrig Anders Bagge från Idol kanske ringer och vill vi ska vara med och sjunga ! Vi är bara bääääst RAKT AV ! Jag fick typ ont i hjärtat av hur mycket vi skrattade och fulade oss igår , det var värre än vanligt om man kan säga så :) Jag sov över hos Batic , så det blev att spela Uno med Elena , Eva & Eno . Men jag kan ju säga att jag såg vissa sidor av Batic som jag inte sett innan . OMG , dålig förlorare :) Efter ett parti av Uno gav Batic upp . Men för min del var det bara att fortsätta köra :) Jag vann ibland och förloarde ibland . Men det va kuuul :D

Nu blir det att blåsa håret och fixa och trixa tills Frida kommer och hämtar mig . Sen bär det av till Jennifer <3 ;)

Ha en braa kväll !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahah klockren kväll <3 vik . vik . vik .

bubi <3<3

2009-10-03 @ 17:49:39
URL: http://lenciki.blogg.se/
Postat av: ilda

Rubriken ÄGDE JU hahahahahha,´fan vad störda :D

2009-10-03 @ 18:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0