Mellerud ikväll !

Vaknade 12.00 av att en tjej från Accent ringde mig och sa att dem hade lagat min väska :) Blir nog och hämta den på Söndag då jag inte har något att göra :) Idag blir det att åka till Mellerud vid 5 tiden , ska vara med mina kära vänner Elena och Ilda :D Ska laga mat hos Elena och sen bara softa . Blir nog även en titt på Idol om tjejerna vill :) Ska även sova hos Elena .

Imorgon bli det åter igen till Mellerud , ska på tjejmiddag hos Jennifer . Ska bli riktigt skoj och träffa packet . Har inte sett dem på ett tag nu :(

Nu ska jag packa mina saker som jag ska ha med till Batic :) Men skriver nog ett litet inlägg sen elr så blir det imorgon :)

Ha en fin dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0