funderar "/

varför ska allt bara vara så jävla svårt i livet . det va lättare när man gick i skolan känner jag . då va det liksom läxa hit läxa dit . nu känns det bara som man inte gör ett skit . utan bara går hemma och snurrar . jag går bara på folkunivetsietet två gånger i veckan för att läsa livskunskap , som jag typ inte fattar ett skit av . han frågade mig va jag tänkte på när jag hörde ordet etik och moral . hur i fan ska jag veta vad det är ? jag sa att jag tänkte på gamla gubbar . alla typ skrattade men va fan e ordet etik o moral liksom ? känns som folk bara trycker ner en för man inte har jobb elr valt högskola . men det är ju mitt liv som sagt . allt är bara svårt nu med allt känner jag . vill bort från det nu !

Kommentarer
Postat av: ilda

Du är inte ensam om det svåra.. jag går EXAKT igenom det du gör fast med våra metaetid, paradigm, paradigmskifte, hit dit blabla. Det kmr bli lättare efter en vecka ;)

2009-10-07 @ 22:15:28
Postat av: Anonym

HAHAHA BROOOOOOR

"mina gamla gubbar" HAHAHAHAHAHAH <3

2009-10-08 @ 13:04:01
Postat av: ♥ MeDinA ♥

är det något speciellt du hade viljat jobba med iställer? :D

2009-10-10 @ 12:15:43
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: ilda

BLOGGAJ BONCE <3

2009-10-12 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0