Borås ,

Inatt skulle man ställa tillbaka klockan en timme ;) Känns som dagen har gått riktigt segt den är bara 18.43 nu , men det är kolsvart ute "/ .

Började dagen med en frukost sen blev det att dra och möta Frida :D Sen blev det till samlingen , bussen väntade så det var bara att ta en fin plats och chilla 1,5 timme :D Väl framme i Borås . Spelade vi match , men det gick inte så bra vi förlorade med 10 bollar "/ Men en bra match gjorde vi iaf :D

Nu kikar jag på Topmodel , sen blir det Ensam mamma söker . Kändes som det var igår jag kollade på det , veckorna går så himla fort nu tycker jag . Det är bara 2 månader kvar till JUL !

I veckan blir det praktik , träna , Mc donalds med Heidi :D Sen till helgen är det Halloween :P Brrrrr !

I går va jag och Elena i Göteborg , det va skojsigt ! Hittade några småsaker :D Efter stan blev det en tripp till G . . . T . . ! Hahaah :) Efter det stack vi med tåget hem :)


Kommentarer
Postat av: elena.

gt <3

hehehe

2009-10-25 @ 20:02:03
URL: http://lenciki.blogg.se/
Postat av: bror

sover din blogg eller har det dött?

2009-11-01 @ 20:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0