Bästa onsdagen & torsdagen :D

Det har varit en toppen onsdag och torsdag med min älskade syster i Göteborg !

Onsdag : Började med att jag åkte till Dijana i Gbg 16.11 . Vi chillade lite i stan sen blev det en tripp till Gothia tower där det var Hair casting som syrran hade läst i Metro :) Vi gick in där var det ca 20 personer både tjejer och killar som ville bli klippta och stylade . Vem bangar en gratis klippning av en av Sveriges profesionella frisörer inte vi blattar iaf . Så vi slog oss ner :D Hon började prata om vad som skulle hända under kvällen och under morgondagen :) Vi fick dela in oss i olika grupper om vad vi var berädda på att göra med håret :) Det var bara jag som stod själv kvar som inte ville göra vad som helst ! För ni vet ju hur man såg ut i hela lågstadiet så jag tänkte NEJ . Inte KORTKORT , det får räcka :) Jag och Dijana blev utvalda på eftermiddagen på Torsdag :D Kändes bra så vi kunde sova ut lite .

Sen blev det hem till Dijana och laga mat och kolla efterlyst :) Efter det somnade syrran ganska snabbt , jag låg och tänkte väldigt länge på hur det skulle bli idag . Hur kommer jag se ut i håret ? Ska jag banga ? Ska jag köra på ? Men till sist somnade jag ;D

Torsdag : Vaknade vid 09.00 , käkade frukost . Sen gjorde vi oss i ordning , var tvugna att ha svarta kläder på oss :D Sen begav vi oss till stan runt 12.00 , chillade lite i stan käkade :) Sen åkte vi till GOTHIA TOWER ! Top model , hahaha :) Vi fick sätta oss ner , sen skulle frisörerna välja varsitt offer . Jag satt bara där kände ofta nån väljer mig med mitt BURR ! Men det var tydligen perfekt mitt hår enligt Hasse :D Hon som klippte mig va GRYM! :) Nu behöver jag inte platta mitt jävla hår varje dag känns sååååååå bra . Sliter på det väldigt mycket . Nu blir det bara litte mousse och krama om det hela dagen så lockarna kommer fram och håller sig under dagen ;D hahah !

Tack syrran för två toppen dagar :D <3


                              Före




 
                           Efter



Vad tycks ?



Dijanas stylè <3

Kommentarer
Postat av: bror.

hett batoooo HETT !

2009-10-22 @ 20:47:06
URL: http://lenciki.blogg.se/
Postat av: Dijana S

hej broschan..tack för underbara dagar..vi hade asnice ju..kul och hitta på ngt med dej som vi inte brukar göra..nästa gång är jag på igen..så du vet..måste testa nya saker..PUSS PUSS LOVE<3

2009-10-22 @ 21:52:00
Postat av: Lilmary

Ja, verkligen! :)

De är bra med mig!

Gör du då?

2009-10-23 @ 22:07:42
URL: http://lilmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0