Min blogg LEVER !

Hejsan alla fina läsare ;D

Haft lite fullt upp förra veckan , började på Ginatricot på Måndagen sen har det bara flytit på :) Det går riktigt bra på min praktik tycker jag :D Idag var min jobbcoach inne och hälsade på , det va skoj :) På Torsdag kommer min andra jobbcoach :D

I helgen blev det fredagsmys hos Elena :) Men Elena o Ilda , vi kollade idol o tjatade .
Lördags blev det kika handbollsmatch i Uddevalla . Efter det blev det spelkväll hos Frida :) Va skojsigt !
Söndagen blev det match i Hjo , VANN !

Snart blir det att ta bussen in till stan ska träna handboll :)

Imorgon blir det tandläkaren 10,00 :D

Onsdag : BORÅS ! :D

( alla nöjda nu ? )

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest på Lööööööööööööööööööördaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag


Kommentarer
Postat av: ilda

HHAAHAAHAH nej inte än, tell uss hur gick dubbeldaten? HAHAHA (A)... nu är jag nöjd :)

Sekic du får blogga om Ginas nyheter :)

2009-11-03 @ 18:58:30
URL: http://iky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0