Hård helg :D

Hejsan svejsan min lilla blogg , känner att det var ett ta sen jag skrev här nu . Men jag lever och även min blogg :) Denna veckan har det blivit mycket jobb och även träning . Igår och idag blev det jobba extra på Gina , känns bra ;D Lunchade med Frida i veckan va trevligt . Sen blev det en lunch men Ilda , Elena & Amanda i fredags :D Igår blev det chill men Elena , vi kollade Shan som alltid :)

I veckan blir det jobb , träning och chill med vännerna . Längtar sååååååå mycket till den 12e december för då blir det feeeeest i Göteborg , inte grottan denna gången uten älskade CLUB EXTRA <3 Med min bästa .



Varför ska vissa människor jämföra sig med folk ? Jag känner bara lycka till gumman om du lyckas ! Du kan ju alltid försöka men tror inte det går , hahhaha !


Kommentarer
Postat av: ilda

välkommen till bloggvärlden :D:D 12:teeeeeeeeeeeee bäääääääääääst... kul att jag inte har en musikspelar i bilen hahaha... go förfest hahaha men det är alltid bäst med er *<3*

2009-12-03 @ 20:15:36
URL: http://iky.blogg.se/
Postat av: ilda

Hahahaahahhaha vi ägde da znas, hahaha, parlamentet nästa :D du drev o ja dissa, kombinacuja koja te drzi budnu citav noc :P hahahahaha, tummen upp för VUNA HAHA LUDA SI :) <3

2009-12-06 @ 02:15:40
URL: http://iky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0